onsdag 7. mars 2012

Tomater,stemor,petunia,blomkål,brokkoli osv osv osv

Mange stemorspirer og petunia,både enkle og doble strekker seg mot lyset. Jeg titter spent bort på de hver dag for å se om det er noe nytt. Gleder meg til de står der i sin fargende prakt.

Her er masse Asalia og til høyre Zinnia (Dahlia-slekten) Dette er blomster jeg ikke har sådd før,så er spent på resultatet. Foreløpig ser det bra ut. Men på tide å tynne ut litt blant Asalia-plantene.

Sommergeorginer,flittiglise og flere Zinnia. Noen spierer,andre lar vente på seg.

Gresskarplante. Denne kunne jeg ventet litt med,men min kjære datter ville gjerne så denne. Frøene er store og fine,og det er spennende med de som vokser fort. Denne er klar for ompotting og etterhvert ut i drivhuset vil jeg tro. I fjor fikk jeg 2 fine gresskar,på tross av det våte været og et drivhus som mer eller mindre sto i vann pga mye regn, og dårlig drenering rundt. Mye råtnet opp. Så i år må det litt arbeid til for å få drivhuset opp og gå.



Ingen kommentarer:

Ser dere noe?

Ser dere noe?
Ha store tanker for det barnet du oppdrar. La ikke håpløsheten få overtaket på deg pga en feil som du ikke kan gjøre noe med. Du kan bare hindre at det gjentar seg ved å benytte visdom og disiplin. "T.D.JAKES"