mandag 11. juni 2012

Grønne grønnsaker



Hvis du ser ekstra godt etter her,kan du skimte en slangeagurk som er i startfasen. Åå som jeg gleder meg til å kunne plukke agurker fra eget drivhus.


Gresskaret vokser og vokser. Jeg sitter egentlig og lurer på hva jeg skal bruke det til når det er modent. Men det finnes helt sikkert en god oppskrift på noe.


Så er det bifftomater. Her skjer det mye om dagen. Alltid nye grønne kart hver morgen. Denne er den største så langt.

For mere grønne gleder se HER






3 kommentarer:

Min Verden sa...

Hvordan gjorde du det med maurkverk? Sprayer du - strør du på rosen - under rosen? Veldig - veldig - veldig interessert! Kanskje det hjelper mot andre skadedyr også! Hanne

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Gode billeder.
Tak fo kigget.
Ha´ en dejlig dag.

Mandy Lou sa...

Spennende å se hvordan grønnsaker vokser og utvikler seg.

Ser dere noe?

Ser dere noe?
Ha store tanker for det barnet du oppdrar. La ikke håpløsheten få overtaket på deg pga en feil som du ikke kan gjøre noe med. Du kan bare hindre at det gjentar seg ved å benytte visdom og disiplin. "T.D.JAKES"